1. Hur betalar jag och hur levereras min beställning?

Följande betalningsalternativ finns:

 

Fakturaköp för privatpersoner

I samarbete med (Svea Ekonomi) Webbpay kan vi erbjuda betalning mot 14 dagars faktura.

Dela upp betalningen

Svea Ekonomi AB erbjuder Dig att, efter godkänd kreditprövning som sker efter Du fyllt i personuppgifterna i Kassan, teckna ett kontokreditavtal på de villkor som framgår av de allmänna villkoren till bilagt kontoavtal.

Förskottsbetalning via faktura

Ett fakturaunderlag skickas till din e-postadress när du har registrerat din order. Du betalar in pengarna precis som du betalar dina andra räkningar. När pengarna finns på vårt konto påbörjar vi tillverkningen av dina varor.

Leverans

Alla leveranser sker via DHL. Fraktkostnad om 800 kronor tillkommer på order under 16 000 kr.
Ni får besked om leverans och fraktsedelnummer via e-post eller SMS när vi utlevererar era varor.

2. Hur reklamerar jag en vara?

Kontakta Aluline.se kundservice. När det gäller skadat gods måste du reklamera direkt till chauffören vid mottagandet.
Skicka e-post till order@Aluline.se eller ring 0290- 209 20 så hjälper vi Dig.

3. Om problem uppstår

Skicka e-post till order@aluline.se eller ring 0290- 209 20 om Du får något felmeddelande eller om det uppstår något annat problem när Du använder aluline.se.

Varukorg

Varukorgen är tom.
Aluline Inglasningssystem AB

Hästskovägen 1
813 33  HOFORS

Telefon: 0290-209 20
Fax: 0290-213 00
E-post: order@aluline.se
Copyright © 2012 - Aluline.se | 0290-20920 | order@aluline.se